Naciśnij “Enter” aby skoczyć do treści

Instagram w biznesie. Wskazówki dotyczące komunikowania się w B2C

Korzystanie z Instagram Stories

Instagram Stories są wykorzystywane do ustalenia odpowiedniej korespondencji pomiędzy Twoją marką a odbiorcami. Jest to narzędzie komunikacyjne służące do tworzenia serii zdjęć i filmów wideo, których część trwa od 5 do 15 sekund. Można je zilustrować emotikonami i naklejkami. Możliwa jest również poprawa jakości każdej prezentacji za pomocą narzędzi do efektów, takich jak filtry, rysunek, muzyka.

Historia jest widoczna na górze ekranu głównego tylko przez 24 godziny, po czym jest automatycznie archiwizowana. Jego widoczność jest większa niż samej zawartości, ponieważ Instagram rejestruje ponad 400 milionów odsłon historii dziennie. Włącz ustawienie „publiczny”, aby był on widoczny dla wszystkich. Nawet ci, którzy nie zapiszą się na Twoje konto, będą mogli zobaczyć Twoją historię – z ich poszukiwań. Ponadto, możesz go polubić lub skomentować z konta e-mail, jeśli włączysz tę opcję.

Statystyki

Aby zobaczyć statystyki związane z publicznym zaangażowaniem w Twoją historię, zaloguj się na swoje profesjonalne konto Instagram, a zobaczysz :
1. liczbę osób, które oglądały twoją historię, oraz liczba wyświetleń;
2. liczbę unikalnych kont miała wpływ;
3. liczbę kliknięć, aby wyświetlić poprzednie lub następne filmy;
4. liczbę osób, które tego nie widziały.
Zawsze zastanawiaj się nad poprawą opowiadania historii i wykorzystaj to narzędzie komunikacyjne:
1. zrób korporacyjne wideo;
2. opowiedz swoją profesjonalną historię;
3. zachęcaj odwiedzających do pobrania oferowanej przez Ciebie aplikacji;
4. uruchom nowy produkt;
5. promuj organizowaną przez siebie imprezę lub trwająca oferta specjalna.

Zbliż się do klientów dzięki opcjom Instagram

Komunikacja konsumencka jest jedną z najważniejszych strategii marketingowych. Możesz go zoptymalizować za pomocą swojego konta Instagram, aby zwiększyć wskaźnik zaangażowania swoich abonentów. Stwórz historię, która wpływa na preferencje klientów, a jakość każdego filmu jest bez zarzutu. Stwórz poczucie bliskości między swoją firmą a społecznością za pomocą konta Instagram.
Zawsze dostarczaj kreatywne, przejrzyste i dobrze animowane treści i opowieści, jak te największych marek, które mogą również służyć jako referencje. Dodawaj banery, filmy i panoramy według własnego uznania i rozważ możliwość otrzymywania okazjonalnych informacji zwrotnych od konsumentów.